Sıkça Sorulan Sorular

Sipariş

Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Siparişiniz için adres değişikliği işlemini 0850 855 57 00 numara ile yada info@mypierrecardin.com adresine bildirerek gerçekleştirebilirsiniz.

Ödeme

Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?

Alışverişlerinizde kapıda ödeme seçeneği kullanılmaktadır.

Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

Mypierrecardin.com üzerinden yapılan alışverişlerde World, Bonus, Axess, Maximum, CardFinans ve Advantage kredi kartlarına taksit imkanı bulunmaktadır.

Havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?

Alışverişlerinizde Havale seçeneğini kullanabilirsiniz.

Banka kartı ile ödeme yapabilir miyim?

Alışverişlerinizde debit/banka kartınız ile ödeme yapabilirsiniz.

Teslimat

Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Resmi tatil günlerinde kargo firmaları teslimat yapmamaktadır.

Kargom ne zaman ulaşır?

Vermiş olduğunuz sipariş, pandemi önlemleri kapsamında 3 iş gününde tarafınıza kargolanmaktadır. Siparişlerinizi, "Hesabım" bölümündeki “Siparişlerim“ sekmesinden kontrol edebilirsiniz. Siparişinizin kargoya teslim edilmesiyle birlikte “Siparişlerim" sekmesinde, “Kargom Nerede?" linkinden siparişinizin hangi aşamada olduğunu öğrenebilirsiniz.

Siparişim ben adresimde yokken gelmiş.

Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almamanız durumunda siparişiniz Mypierrecardin.com’a iade edilir.

Aramak istediğiniz ürünü yazınız

Üye Ol, Kazan!

Size özel 200 TL ve üzeri ilk alışverişinizde tüm indirimlere ek 40 TL indirim kodunu almak için abone olun!

Sepetin